Arbeidsmarktcommunicatie

Zorg dat je publiek je leuk vindt en leuk blijft vinden. Trek je al volle zalen? En als dat zo is, komt je publiek ook terug voor je volgende voorstelling? Is je boodschap scherp en onderscheidend genoeg? Zorg dat je publiek niet wegloopt. Wat wij willen is een daverend applaus! Voor nu en voor altijd!


Het begint met een sterke strategie

Als je wilt samenwerken met Social Circus starten we altijd met het maken van een inspirerende online strategie.
Na een aantal workshops over merk- en doelgroep geven we via een toegankelijk document acte de présence: hoe gaan we je online programma invullen? Relevantie, herkenbaarheid en consistentie zijn belangrijke acts die we samen bespreken en vastleggen. Welk publiek benaderen we via welk podium. We geven zo een mooi uitgelicht inzicht in de doelstellingen, de social positionering, de strategie en in het visueel uitgewerkte content & media plan voor de aankomende periode met duidelijke en realistische KPI's en verwachte resultaten.

Quick Scan - arbeidsmarktcommunicatie

5 stappen

Wil jij direct inzicht in hoe interessant je organisatie is als werkgever? Laat ons de quick scan doen.

Bel afpraak inplannen


Succesfactoren Social Circus

Luisteren

Door te luisteren brengen we het merk en het publiek dichter bij elkaar. We interviewen en organiseren workshops om inzichten te krijgen.

Doen

Dingen uitproberen en gewoon doen hoort bij social media. We zijn echte doeners! Pragmatische aanpakkers die graag impact willen maken.

Leren

We evalueren continue en houden de social media trends in de gaten. We leren van anderen en onszelf. Alleen daardoor worden we effectiever.

Ons team


Social Circus nieuws


door Bas Westerbeek 11 mei, 2021
Event support via Instagram
Employer Branding met een goed verhaal Social Circus
door Marjolein Ekkelboom 06 sep., 2019
Het is belangrijk om permanent met je doelgroep te blijven communiceren. Als bedrijf moet je nu bereid zijn te investeren in wat jou als organisatie waardevol maakt. Je hebt een goed verhaal nodig. Wie ben ik als bedrijf, de employee value proposition en wat kan ik mijn doelgroep bieden, de job value propostition. Het verhaal staat aan de basis van al je content. Je stemt er je tekst, fotografie en video op af.
door Martijn van Heezik 28 aug., 2019
Facebook en Instagram zijn misschien niet de eerste 2 platformen waar je aan denkt als het gaat om het vinden van nieuwe werknemers. Zeker niet door de status van Linked-In als een van de grootste “professionele” sociale netwerken. Door het grote aantal gebruikers zijn Facebook en Instagram uitstekende plekken voor bedrijven en recruiters om nieuwe werknemers te werven. Het werven via deze 2 socialmedia kun je op verschillende manieren doen.

Contact

Vragen? neem contact met ons op.

Generatie Z
Hoe werf ik nieuw personeel
Doelgroep onderzoek en advies
recruitment media advies
Vacature teksten schrijven
Een advertentie concept
Advertentie / banner
Recruitment via mijn website
Recruitment fotografie en/of video
Recruitment via Google
Recruitment via Facebook
Recruitment via Linkedin
Recruitment via Youtube
Aanmelden email nieuwsbrief
Share by: