Arbeidsmarktcommunicatie
Arbeidsmarktcommunicatie
Zorg dat je publiek je leuk vindt en leuk blijft vinden. Trek je al volle zalen? En als dat zo is, komt je publiek ook terug voor je volgende voorstelling? Is je boodschap scherp en onderscheidend genoeg? Zorg dat je publiek niet wegloopt. Wat wij willen is een daverend applaus! Voor nu en voor altijd!
Het begint met een sterke strategie
Het begint met een sterke strategie
Als je wilt samenwerken met Social Circus starten we altijd met het maken van een inspirerende online strategie.
Na een aantal workshops over merk- en doelgroep geven we via een toegankelijk document acte de présence: hoe gaan we je online programma invullen? Relevantie, herkenbaarheid en consistentie zijn belangrijke acts die we samen bespreken en vastleggen. Welk publiek benaderen we via welk podium. We geven zo een mooi uitgelicht inzicht in de doelstellingen, de social positionering, de strategie en in het visueel uitgewerkte content & media plan voor de aankomende periode met duidelijke en realistische KPI's en verwachte resultaten.
Quick Scan - arbeidsmarktcommunicatie
Succesfactoren Social Circus
Luisteren
Luisteren
Door te luisteren brengen we het merk en het publiek dichter bij elkaar. We interviewen en organiseren workshops om inzichten te krijgen.
Doen
Doen
Dingen uitproberen en gewoon doen hoort bij social media. We zijn echte doeners! Pragmatische aanpakkers die graag impact willen maken.
Social Circus nieuws

Het is belangrijk om permanent met je doelgroep te blijven communiceren. Als bedrijf moet je nu bereid zijn te investeren in wat jou als organisatie waardevol maakt. Je hebt een goed verhaal nodig. Wie ben ik als bedrijf, de employee value proposition en wat kan ik mijn doelgroep bieden, de job value propostition. Het verhaal staat aan de basis van al je content. Je stemt er je tekst, fotografie en video op af.

Facebook en Instagram zijn misschien niet de eerste 2 platformen waar je aan denkt als het gaat om het vinden van nieuwe werknemers. Zeker niet door de status van Linked-In als een van de grootste “professionele” sociale netwerken. Door het grote aantal gebruikers zijn Facebook en Instagram uitstekende plekken voor bedrijven en recruiters om nieuwe werknemers te werven. Het werven via deze 2 socialmedia kun je op verschillende manieren doen.